TEST OM MIG

Om just dig...

Namn: Elin
Bor: Skellefteå.
Smeknamn: Har typ inget.. Alla säger Elin!
Intressen: Vänner, marsvin och familjen! :)
Skola: Sörböleskolan


Har du under denna månad...

Saknat någon: JAA!
Ljugit för någon: Mm..
Ångrat något: Nä, jag tror.. inte det!
Svikit någon: Ja, sry Tobias!
Känt dig sämst: NO WAY!
Gråtit: ??
Skrattat: Ja
Varit sjuk: Mm, eller inte november..
Varit utomlands: Nej
Träffat någon som du chattat med på datorn: Nej
Strulat med någon: Nej! ;')


Känslor...

Gråter du ofta: Ganska ofta...
Skrattar du ofta: Ja :)
Känner du dig just nu: Jag är lite ledsen!
Hur har du mått den senaste tiden: BRA, men har varit trött
Tänkt på självmord: Nej??
Har du någon/några hemligheter för dina föräldrar: Nja,



Kärlek...

Ska en kille vara lång eller kort: Längre än mig iaf...
Funnit kärleken denna månad? Nej.. singel!
Blir du lätt förälskad: Nej..
Är du kär i kärleken: JA! (L                                                                                          
Tror du på ett föralltid: Nja, ibland!
Är du förälskad just nu: Nej
Hur många har du varit tillsammans med denna månad: Noll...
Har du blivit sårad av kärleken : NOPE!
Vilken sorts killar gillar du: Lite rockiga men endå, snygga och söta!
Ska en kille vara söt eller het: HET
Ska en kille vara blond eller brunett: Spela roll? Insidan räknas!


Utseende..

Brunett eller blondin: Mest brunett! 
Ögonfärg: Gråa, blåa och grön blandning 
Långt eller kort hår: Långt
Snygg eller ful: SNYGG (L)
Nöjd över dig och ditt utseénde: Nja, hatar min näsa!
Har du långa naglar: Inte just nu...
Sminkar du dig: varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0