SVAR PÅ TAL

Jag vet att det är du som har kommenterat min blogg.
Är du en sån som går in på bloggar & skriver dumma kommentarer?
Jag ska bara säga att dina bilder är inte så fina men jag skriver ju inte kommentarer som dina........
Eller skrev du bara den där kommentaren för att du är:
"Sur & trött"?
Så himla fegt att vara Anonym & kommentera dumma kommentarer!



Elin svarar:


O-M-G! Jag har inte komenterat din blogg. Jag skriver inte sånna komentarer... Och jag vill veta vad det står i komentaren innan du bara klampar in på blogg och börjar gnälla om att jag är taskig och sånt! Så '' anonym '' du kan ju gärna visa mig vad det stog ;)


Kommentarer
Postat av: e l i n [estr.blogg.se]

Det var så lite så!

hoppas allt är bra med dig? :D

2009-12-14 @ 18:33:52
URL: http://estr.blogg.se'

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0